سه‌شنبه، مرداد ۱۲، ۱۳۸۹

"خاله وارونه و بچه های گیج اش "

سل ... ا...ا...ا...م
دخترخانمهاي نازنازي ... آقاپسراي لپ گلي ....
حالتون خوبه ؟.... عزيزاي دلم .... گلهاي آفتابگردون ...منتظرم بودين ؟!!!
خوب اومدم ديگه ....اومدم تا بازهم شاد و خوشحال بشين ...
بچه ها، راستي، به مامان و بابا كمك مي كنيد ... چي ؟ ... نمي شنوم ...بلندتر بگيد ....چي ؟؟؟
آها... كمك مي كنيد ... بارك اله... آفرين ... صدآفرين ...هزار آفرين به شما دختر و پسراي خوب ....
بچه ها، راستي، شبها مسواك ميزنيد تا موش دندوناتون رو نخوره؟ .... مامان و بابا رو قبل از خواب بوس مي كنيد ؟
بعله .... من مي دونم كه اين كارها رو مي كنيد ....
بچه ها جونم ، شبها زياد آب نخورين .... واي واي .... چون يه موقع شيطون مياد به خوابتون ، زيرتون رو خيس مي كنيد ... واي واي .... از اين كارهای بد نكنيد عسل هاي خاله ....
بچه ها جونم اگر يه بار بابا پول نداشت كه براتون غذا بخره و از گرسنگی داشتین میمردین ... بهش غر نزنيد ...لامپ هاي اضافه رو خاموش كنيد ... چون ما تو تحريم هستيم ...راستي مي دونيد تحريم چيه ... نمي دونيد؟!! .... خوب مهم هم نيست ...اصلا چرا بدونيد؟!! ...
اين حرفا مال آدم بزرگ هاست !!... شما كه هنوز چيزي حاليتون نيست!! ...الهي خاله قربونت بره .. قند و عسلهاي خاله .
بچه ها، راستي نماز مي خونيد ..... چي ؟ نمي خونيد ؟ .... واي واي واي ... ديگه از اين حرفها نزنيد ...واي واي .... اصلا غلط مي كنيد كه نمي خونيد... بعله !!!! پس چي فكر كردين هم اش كه نبايد تصدقتون برم گاهي وقتها هم خاله عصبي ميشه ديگه ....
گريه نكنيد ... آخه خاله رو عصبي مي كنيد ... از آزاديهاي كه بهتون مي دم ،خيلي سواستفاده مي كنيد .... خاله فداتون بشه، من واسه خودتون مي گم كه نماز بخونيد .... بايد نماز بخونيد، تا خدا، مامان و باباتون رو، ازتون نگيره ... بايد نماز بخونيد، تا هميشه تو امتحانا، نمره هاي خوب خوب بگيريد ... آره ...عزيزاي دلم نماز يادتون نره ...
عزيزاي خاله ... الهي من قربونتون برم يه بار دوست دختر يا دوست پسر پيدا نكنيد ... واي واي واي ... خدا جيزتون ميكنه ...اوف ميشين .... اين كارها، مال ماها نيست ... مال آدم بدهاست ... اونها كه دوست شيطون هستن ... ما که فرشته ایم ... اصلا احساس نداریم ....
بچه ها جونم .... يادتون باشه اگه تو آينده بچه دار شدين ....صاحب يه دخترخانم گل يا یه آقا پسر تپل و مپل شدين ...اسمش رو هر اسمي نذارين ... چي بذارين؟!! ... الهي خاله فداتون بشه... الان بهتون میگم ... مثلا اگه بچه تون دزد و خلاف كار شد اسم رو سنگ افتادش رو بذارين : بيتا ... ساسان ... فرهاد ...مهران ...شيدا  ...
اما اگه بچه تون ...كه الهي خاله فداش بشه ...مثل خودمون خوب و قديس و پاك شد، اسمشو بذارين : رضا ... محسن ...زينب ...طاهره
بچه ها جونم، اگه يه روز بزرگ شدين ... خانم و آقا شدين ... يه كار بد رو اصلا انجام ندین ... ربا نكنيد .... اين كار هم اگه بكنيد ... بازهم جيز ميشين ....پولتون رو زياد كنيد ...زيادِ زياد ...خيلي زياد ...بعد ببرين بذارين تو بانك ... تا اونم بهتون سودهاي زيادِ زياد بده ...این کار خیلی خوبه ... چون شما پولتون رو با خاله قسمت میکنید ...و هم خاله خوشحال میشه و هم شما... 
الهي من براتون بميرم كه انقدر حرف گوش کن هستین .... اصلا شما رو خدا آفریده که خاله از صبح خروسخون تا بوق سگ، براتون سخنرانی کنه و چیزای خوب خوب یادتون بده و شما هم نق نزنید ...
بچه هاي گلم ... عزيزاي دلم ... برنامه امشب تموم شد ...كانال رو عوض نكنيد ...خاله مي خواد براتون يه آهنگ اشك آور و سوزناک پخش كنه تا جیگرتون حسابی کباب شه ...راستی، داشت یادم میرفت...یادتون باشه انگشت تو دماغتون نکنید ... 
الهي من فداتون بشم ...تا فردا شب خدا نگهدارتون ....
.......
همه ي اين پيام ها و پند و اندرزهاي مهم و شيرين و سازنده، هرشب از يك سريال خوش ساخت و هنري ،كه تني چند از اساتيد هنربند كشورمان در آن حضور دارند به گوش مردم خوبمون ميرسه ...
من هم يك ربع آخر اين سريال رو بعلت تقارن پخش آن با حضورم در كانون گرم خانواده و صرف شامي خوشمزه، بلاجبار باید تماشا مي کردم ....من كه خداييش چندبار ديدم كلي آدم شدم ...ترسيدم ادامه بدم بشم فرشته!!! ....  واسه همين ، يك هفته اي ميشه كه بخاطر امتناع از كمال و رسيدن به آدميت ترجيع ميدم شام رو تو حیاط ،تنها بخورم ....خوب ،من شعور ندارم ديگه... دركم به اين حرفهای قُلُمبه سُلُمبه نميرسه....
شما هم ،حتما ببينيد و سعي كنيد به اين نصيحتها گوش كنيد  ...مشغول الذمه ي من هستين ، اگه تماشاي اين اثر فاخر و ارزشمند رو از دست بدين ... حتما ببينيد ....و سعی کنید آدم بشید ...
آقا جان ،چرا لج می کنید ؟!!! ... خوب آدم بشید دیگه ......
 ویسنده: خشايار
سه شنبه 12 مرداد1389 ساعت: 16:31
آره ننه ، خاله راس ميگه
نویسنده: احمد(آدمک)
سه شنبه 12 مرداد1389 ساعت: 17:7
اسمها رو نباید مورد سوژه قرار میدادی!
اگر پولمونو بزاریم بانک باز ممکنه برای ظاهر سازی هم شده به تو نیازمند چیزی بدن که بگن ما همشو بین نیازمندا تقسیم میکنیم و خودمون دست هم نمیزنیم اما افسوس اینجاست که هر کی تا یه کم پول جمع میکنه بدو بدو میره اسم مینویسه برای رفتن به کشورهای عرب نشین واسه زیارت معلوم نیست چی!!! همه ی پول رو میدن عربا میخورن و خودشون دست از پا درازتر برمیگردن! باید میگفتی بچه ها وقتی بزرگ شدین یادتون نره برین خدارو زیارت کنین! تا جایی هم که میتونین سوغاتی بخرین از عربا و بیارین!
جداً ما تحریم هستیم؟! ما که همه چی داریم اونم با کیفیت بالا! نمیبینی مگه؟ سرویسهای دروغ پراکنی جمهوری اسهالی رو نمیبینی؟ تمام مردم دنیا دچار رکود و بدبختی و ... هستن و بورس تهران هر روز بهتر میشه با فروش سهام سایپا که یکی از بزرگترین شرکتهای تولید خر رو در جهان محسوب میشه!
کانال رو عوض نکنیم؟ مگه ما چنتا کانال داریم که بخوایم عوض کنیم؟ همین ها زیاد با هم فرق نمیکنن! همه جا لاستیک به سرها در رنگهای مختلف حضور فعال دارن!
این سریال ها رو هم درست میکنن در راستای اهدافشون و جا انداختن افکارشون. تو که نگاه نمیکنی مثلا چیو میخوای نشون بدی ها؟!!!!!!!!!!
نویسنده: آرام
سه شنبه 12 مرداد1389 ساعت: 18:17
این صحبتهایی که کردین بعضی هاش از کسی که فلسفه ی نیچه رو میخونه بعیده!
به هر حال خسته نباشین.
نویسنده: نقطه چین ها. . .
سه شنبه 12 مرداد1389 ساعت: 18:24
..به نظرت اگه خاله جون بفهمه ما همجنسگراییم چه کار میکنه؟! =))

یوسف
نویسنده: آیدین
سه شنبه 12 مرداد1389 ساعت: 20:20
این خاله وارونه عوضی نمیخواد دست از سر این بچه های بدبخت برداره
چی از جون ما میخواد .....
خدا مرگش بده .
نویسنده: مهران
سه شنبه 12 مرداد1389 ساعت: 20:32
میگم فکر کن که خاله وارونه ندونه ما چی کاره هستیم ....
فقط فکر کن که این عفریته از این چیزا خبردار نباشه ......
میگم بلاخره یه روزی میاد خاله بمیره ... یا ما بکشیمش ....
اونروز میاد ؟
نویسنده: الی
سه شنبه 12 مرداد1389 ساعت: 21:4
خاله میدونه که تو ایران همجنسگرا نداریم یوسف....
خیلی با حال نوشتی منم به علت علاقه مندی خانواده بهره مند میشم از این سریال.
نویسنده: نقطه چین ها. . .
سه شنبه 12 مرداد1389 ساعت: 21:26
من تا حالا افتخار نداشتم کامل خاله رو ببینم..یه بار تو بیمارستان واسه لحظاتی مشاهده شون کردم..چند تا از همکلاسیام چارچشمی داشتن نگاش میکردنو میرفتن تو شیشه تی وی..من بیشتر حاج و واج به همکلاسیام نگا می کردم تا خاله..میگفتن عجب دافیه..داف یعنی چی؟

کیا
نویسنده: خیانت
چهارشنبه 13 مرداد1389 ساعت: 3:1
نیمای عزیزم
اگه نمی ترسیدم که غریبه ای که تو رو نشناسه از اینجا رد بشه و ببینه که کامنت سفید گذاشتم
کامنت سفید می ذاشتم
اما چه کار کنم که ترسو هستم
نه از ترس خاله
از ترس اینکه نکنه سو تفاهم بشه
که همیشه هم می شه
که شاید کسی بگه این نوشته برای این خیانت معنا نداشت

ولی نه اینکه بی معنا بود
برام مهم فرمش بود
اینکه
اینجوری بیان شد
فرم مهم بود
مهم نبود چی بود
مهم شکل درد بود
بوسس
نویسنده: خیانت
چهارشنبه 13 مرداد1389 ساعت: 3:24
کامنت خالی
همون چک سفید امضا هست
که نشون می ده کاملا با هرچی گفتی موافقم
و
نمی تونم بیان کنم که چقدر درسته
همونطور که با چک سفید امضا نشون می دی که نمی تونی قیمت رو چیزی بذاری
بوسس
نویسنده: خیانت
چهارشنبه 13 مرداد1389 ساعت: 3:24
.
نویسنده: يه لز
چهارشنبه 13 مرداد1389 ساعت: 4:1
این خاله وارونه میخواد بزور ما رو بفرسته به بهشت
بهشت بخوره تو مغزش
نویسنده: آرش
چهارشنبه 13 مرداد1389 ساعت: 14:4
نویسنده: gharibe89
چهارشنبه 13 مرداد1389 ساعت: 15:49
.. خاله .. آخه خاله .. اینجوری حرص می خوری من دلم میگیره .. ..
امشب واسم قصه میگی دیگه غصه نخورم ؟ ..
خاله جون ... آخه خاله ..
خاله ....
بلا گردونتم ..
آتیش سر ..
سر قلیونتم .. (خاله جون کلک، قلیون کش هم شدی )

هیچ نظری موجود نیست: