شنبه، تیر ۲۶، ۱۳۸۹

معذرت خواهي ...

پستی در وبلاگ قرار گرفت که بسیار نپخته و نسنجیده نوشته شده بود. ویرایش متن را به دوستی سپرده بودم که بدبختانه رعایت امانت نکرد و در متن اصلی تغیرات زیادی ایجاد کرده بود .
من نیز از فرط خستگی حاصل از فشار کارهای این چند روز ، فرصت مرور دوباره متن را نداشتم و تنها با فشار دکمه های Copy و  Paste متن را در وبلاگ قرار دادم كه بعد از دريافت نظر دوستان خوبم يوسف عزيز و احمد نازنين بلافاصله در جهت اصلاح برآمدم و پست را بطور موقت حذف كردم .
يوسف جان ،جوابي هم كه  در پاسخ كامنت شما دادم قبل از مطالعه دقيق متن بود ...
بهر روي از دوستان خوبم ، بويژه يوسف و احمد پوزش مي خواهم .
نویسنده: toraj
شنبه 26 تیر1389 ساعت: 3:42
مطالب خوبي داري.
به من هم سر بزن.
www.elmighorani.blogfa.com
نویسنده: نقطه چین ها. . .
شنبه 26 تیر1389 ساعت: 10:8
من فقط نظرمو گفتم..قصد تحمیل نداشتم..از ویرایش اون پست هم بی اطلاع بودم..بهرحال اگه سوتفاهمی پیش اومد معذرت!.. :-)

یوسف
نویسنده: احمد
شنبه 26 تیر1389 ساعت: 11:18
پوزش چرا؟ ما که خوشحالیم هنوز هستی نیما جان!
نویسنده: gharibe89
شنبه 26 تیر1389 ساعت: 11:54
چی ؟ یعنی فک کردی با یه عذر خواهی ساده قابل حله ؟ ..
خب اون متلک نامه ای رو حذف کردی خوندم ، گذاشتم امروز نظرمو بدم که دیمد حذف شده ..
بی خیال پسر ، احتیاجی به عذرخواهی نیست ، هر چه از دوست رسد نیکوست .. ..

هیچ نظری موجود نیست: